.

Ibland, ofta så i skolan säger jag hej, du: bara går eller hej utan att kolla på mig. Vad har jag gjort då, ingenting, jag försöker vara snäll. Nu säger du att jag är trög, att jag är irreterande och dum, vad har jag gjort för att förkäna det? Jag säger förlåt fast det egentligen är du som ska göra det, varför? Jo för att jag vill va vän med dig iallafall, såklart jag blir ledsen när du säger att jag är irreterande och trög även fast det inte är sant. Du säger att jag föredras, hur isåfall? Vad har jag förändras på?, du ger mig ingen chans för du säger ingenting, hur ska jag veta om du inget säger. Du blir sur för minsta lilla grej jag gör. Öppna ögonen, tänk om du vore jag, vad har jag gjort!!!!

Kommentera

Kommentera?:

Vad heter du?:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Skriv?:

Trackback
RSS 2.0