5 SAKER


Jag är livrädd för hajar, om jag skulle se en haj skulle jag nog bara blunda och vilja svimma jag skulle bli så förvånad att jag skulle dö.


Jag har precis tvättat håret
sitter här i blött hår


På lovet ska jag åka till London
Jippi skaa till London och shoppa loss


Jag älskar kommentarer
så kommentera på varje dag så blir jag hur glad som helst och bloggar mera


Avskyr små rum
själv har jag ett litet och kallt rum.. skulle vilja ha ett stort ljust rum med mycket plats men man får vad man har, right?


Kommentera
Postat av: djustd

Hej! :) Brukar du få negativa kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre.. :( Kram!

2010-03-28 @ 22:34:35
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera?:

Vad heter du?:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Skriv?:

Trackback
RSS 2.0