FAVOURITE ON REBECKA


foto: jag | modell: rebecka W

Tjena på morgonqvisten!
älskar verkligen bilden den är så perfekt.  Gillar ni den?

Jag ska iväg på match snart ska tyvärr inte spela eftersom jag har ont i halsen men kolla kan man alltid.
Igår va det Earth Hour släckte ni alla lampor igår?

Puss & Kram skumbanan ;)


Kommentera
Postat av: Anna Åhlström

SV: det står i tidningen digitalfoto, men såhär skrev jag till en annan som frågade:

man tänder en sån där rökelsepinne och låter röken komma framför en svart bakgrund. När man tagit bilderna så lägger man in dom i photoshop och inverterar. haha, du fattar nog ingenting nu ;) sen för att ändra färg på röken så tar man Lager > Nytt justeringslager > Övertoningskarta, och väljer svart till vitt. Sen kan du ändra färg om du vill (;

Jag veeet att jag är sämst på att förklara :O

2010-03-28 @ 12:56:11
URL: http://annaahlstrom.blogg.se/

Kommentera?:

Vad heter du?:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Skriv?:

Trackback
RSS 2.0