ÖVERASKNING




JA ni kommer få en överaskning om några veckor, jag kommer skaffa en ny blogg med en viss person den kommer handla om samma sak som den här fast ännu bättre  eftersom det är en blandning mellan mig och henne.

Just nu håller vi på med design
det blir jätte bra en så länge hoppas det fortsätter så .. vi ska väl fortsätta någon gång den här veckan.

Om ni vill veta överaskningen så måste ni kanske lägga till mig på bloglovin klicka under headern ;)

Hejdå!

 

 


Kommentera
Postat av: RonjaZorina - den nya konstbloggen!

Svar:

Nej, jag drar inte ned opaciteten, utan jag målar över med en mörkare, dovare färg. (Eller snarare FLERA OLIKA)

och självklart på samma sätt med ljusa färger för highlights. :)



Däremot har jag låg opacitet på penseln - 5-10% ungefär. :)

2010-03-29 @ 17:49:51
URL: http://ronjazorina.blogg.se/

Kommentera?:

Vad heter du?:
Kommenterar du ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg?:

Skriv?:

Trackback
RSS 2.0